אני לא מצליחה לשתות את התמיסה של בדיקת הסכרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה26 וכבר 3 פעמים ניסיתי לשתות את התמיסה אך ללא הצלחה (אני מקיאה ואולי זה אפילו פסיכולוגי אבל כל ניסיונותי כשלו) 1 האם זה ממש ממש מסוכן לא לבצע את הבדיקה הזו 2 והאם יש תחליף אחר למשקה הזה או כל דרך אחרת שיוכלו לבדוק לי את הסכרת תודה .
כדאי לשתות עם הרבה מיץ לימון במידה ולא ניתן לבצע מעקב על ידי מספר בדיקות של סוכר בצום ושעתיים לאחר האוכל. בהצלחה
לא יודעת אם ניסית: לימון שלם לסחוט לתוך 2 כוסות, לחלק את תמיסת הסוכר לשתי כוסות ולהוסיף מים קרים. זה הופך למין לימונדה מתוקה שאפשר לשתות אותה (אני הצלחתי). בהצלחה!