עזרה בבקשה!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. מי שזוכר כתבתי פה על כך שאני מפחדת שניכנסתי להריון. (לאחר שקיימתי יחסי מין לא בטוחים יום לאחר סיום המחזור. הבחור גמר בחוץ) רובכם אמרתם שאין סיכוי שאני אכנס להריון, אך לא הסתפקתי בכך וקניתי את הגלולה שאחרי. שבוע לאחר מכן התחיל לרדת לי דם קהה בתחתונים. אין באפשרותי לפנות לרופא. אנא עיזרו לי!! מה זה יכול להיות??
שלום לך קודם כל הכי חשוב לא להכנס ללחץ אבל אני חושבת שרצוי מאוד שכן תלכי להבדק זה יכול להיות מהמון סיבות ורק רופא מוסמך יוכל לתת תשובה ודאית. כיום יש המון מרפאות דיסקרטיות ואף אחד לא יהיה חייב לדעת שהלכת. מחזיקה לך אצבעות ...
תודה על העזרה..... ואולי בכל זאת יש לך איזשהו מושג מזה יכול להיות?