היריון ואלרגיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לקחת כדורים נגד קדחת השחת, כגון האיסטון והיסמינל בתקופת ההיריון?
היות והנושא דחוף אולי יש למישהו תשובה??
מבינה את צרתך, ועדיף שלא לקחת אנטי-היסטמינים. תני לאלרגיה יום יומיים ואני מקווה בשבילך שזה יעבור, שלי בדרך להסתיים.
הי. אני בזמנו, הרבה מן לפני ההריון סבלתי מאלרגיה, והרופא שלי אמר לי שאסור לקחת אנטיהיסטמינים בהריון. במקרים של אלרגיה שמתבטאת בגירוד, צריך לרענן את המקום עם מים קרים, ופשוט לסבול בשקט....לא לגרד, ולא לקחת כלום. אבל כדאי שתתיעצי עם רופא הנשים שלך או עם רופא משפחה....