תשובת בטא- האם הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי אחור של יום אחד במחזור. עשיתי היום בדיקת הריון והתשובה היא 11. האם אני בהריון? הרמה מאוד נמוכה לכן אני שואלת. האם זה בטוח? אנחנו לפני 4 ימים שבהם אין ביצוע של בדיקות מעבדה ואני לא יכולה להישאר במתח, רוצה כבר לשמוח שזה אכן הריון.
אילה היקרה, כמו שכתבתי לך בפורום האחר בו שאלת שאלה זו (עניתי שם בשם meme)- נראה שמדובר בהריון כי זאת בטא מעל 10 אבל תעשי בדיקות דם חוזרות ותעקבי אחרי הבטא לראות אם מכפילה עצמה. לי היה הריון שהחל ב - 25 - די נמוך ולבסוף לצערי הרב לא התפתח, אבל יכול להיות שאצלך יהיה בסדר. מחזיקה לך אצבעות!!!!!!!!!!