לרופא - לגבי בדיקת מי שפיר בחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! מפאת גילי עליי לעבור דיקור מי שפיר. זכור לי שבהריוני הקודם בארץ הבדיקה נערכה בסביבות השבוע ה-20. פה בארה"ב נאמר לי ע"י הרופא שאני אשלח לבדיקה בשבוע 16. האם זה הגיוני? האם יש הבדל בעיתוי הבדיקה מבחינת הסיכון להריון ומבחינת אפשרויות הגילוי? ושאלה נוספת - האם עליי לעשות בדיקה לחלבון עוברי? (זאת כמובן בידיעה שבכל מקרה אעשה דיקור מי שפיר) תודה וחג שמח
גם בארץ וגם בחו"ל מקובל לבצע דיקור מי שפיר סביב שבוע 17 בהצלחה