למיכלי היקרה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מיכלוש! זו לא אני. מדובר בשיר אחרת. אני מאחלת לך חג שמח! הצלחה רבה ! שיר (חומצה פולית)
אני מאחלת לך גם כל-טוב חג שמח הרבה הרבה חיבוקים והרבה נשיקות ועכשיו אני כבר לוקחת פרנטל שזה כולל חומצה פולית נ.ב לעולם לא תשכחי לי את זה אה צרות עשיתי לך באותו יום
מיכלוש! לא אשכח! איך אפשר?! ההתכתבות איתך היתה כיפית! כל-כך שמחתי לשמוע, ולגלות שמדובר באותה מיכל, והיא בהריון. צרות? ממש ממש לא! אדרבא! היה לי נחמד להתכתב איתך. הלואי ואלה היו הצרות שלי! שולחת חיבוק גדול ונשיקות חמות. מאחלת לך שתהני מהריון תקין, ושתהיי שמחה ומאושרת תמיד. חג שמח! שיר