מבולבלת....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש לא מבינה. המחזור האחרון היה ב-10/2 זאת אומרת שבוע תשיעי, כמעט עשירי. המחזור אצלי ממש לא סדיר בד"כ. באולטרסאונד הרופא אמר לי שהביוץ היה חודש אחרי, כלומר מתי שהייתי אמורה לקבל . אז לפי מה סופרים ? איזה שבוע אני ? תשיעי או?????? לפי הביוץ.... כי הרי חודש לאחר המחזור נכנסתי להריון אז למה סופרים אותו??????
חישוב גיל ההריון נעשה לפי תאריך יום ראשון של וסת האחרון כאשר לוקחים בשחבון שהביוץ מתרחש כעבור שבועיים, במחזור האידיאלי של 28 ימים, במידה והמחזור לא סדיר מומלץ לחשב גיל הריון על סמך בדיקת האולטרה-סאונד שנות גיל הריון מדוייק מאוד.