בנות את עצתכן בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9 לפני שלושה ימים שמתי לב להפרשה ורדרדה שהייתה במשך יום ונעלה הייתי אצל הרופא אחרי יומיים והוא ללא בדיקה (הוא טען שבדיקה וגינלית יכולה להזיק) נתן לי נרות של פרוגסטרון ואמר לי לעשות אולטרסאונד במכון כלשהו העניין הוא שבאותו מכון קבעו לי תור רק לסוף החודש ומה אם חס וחלילה כבר מאוחר? מה עלי לעשות?
תתעקשי שהבדיקות יהיו כבר היום או מחר. בכל מקרה. תעמדי על זה. תגידי שיש איום להפלה או משהו בסגנון כדי לשכנע אותם. בהצלחה
או שתגשי למיון