מיכלי אני שמחה שהכל בסדר תמשיכי כך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרני כמו שאת יודעת הכל בסדר אפשר להגיד רק כשרואים עובר עם דופק באולטרסאונט אני הולכת לעשות אולטרסאונט ב 25 לחודש וקרני אני מפחדת ולפעמים מתעוררת בגלל זה בלילה אני כל הזמן אומרת דיי סבלתי מספיק מגיע לי שעכשיו יהיה טוב אבל עדיין מפחדת מקווה שהטבע לא יתאכזר אליי יותר ובאמת הפעם יהיה טוב
מיכלי הי גם אני אמרתי את אותו הדבר אבל אצל כל אחד זה שונה מקווה שאת לא תסבלי כמוני ובזה יסתיימו בעיותייך. שיהיה לכל בנות ישראל ובנות הפרום חג שמח.