חודש ראשון ואירובי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא ולבנות, האם התעמלות אירובית בשבוע 5 להריון יכולה להזיק? הרופא אמר לי לפעול לפי ההרגשה שום דבר לא מזיק אלא אם כואב. ביום רביעי עשיתי שעור אירובי ואחר כך התחילו לי כאבי בטן לא סימפטיים, מה זה אומר? האם אני מזיקה לעצמי. בבקשה תענו לי, תודה גלי
גלי, בעיקרון את לא מזיקה, אבל כדי לא להרגיש רע עם הפעילות הגופנית, אל תעלי דופק ואל תעשי כפיפות בטן, בטח אם כואב לך. אני התעמלתי כרגיל עד סוף חודש שלישי, ואח"כ הצטערתי, לפחות על כפיפות הבטן כי יש שמועה (לא מרופא) שעשויים לפגוע באספקת הדם לעובר ומאוד נלחצתי מזה. בדיעבד לא נגרם נזק, אבל בתור עצה, תעשי רק מה שאת מרגישה איתו טוב וישנה איתו טוב בלילה (הכי חשוב :) ) אורלי.
תודה