מצב רוח רע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע שני,הריון שני, בת 28 ... מאז שהתחילו לי הבחילות לפני כשבועיים, המצב רוח שלי ממש מדוכא,אני מרגישה לא מאושרת,לא שמחה,מן דכאוניות כזו. אני חייבת לציין שחיכיתי מאוד להריון הזה לקח לי כ-8 חודשים עד שההריון נקלט,ובכל זאת אני מרגישה לא מאושרת,מדוכדכת. גם בהריון הראשון סבלתי מבחילות (ירדתי 5-6 ק"ג) בגלל זה וממש הפסדתי לימודים (למדתי אז לתואר..)אבל לא הייתי כ"כ מצוברחת. האם התופעה מוכרת?
השואלת שלום. במשך ההריון ישנה השפעה ענקית של ההורמונים, שמשפיעים על מרכז הרגשות במוח. אנחנו מרגישות, כועסות , נעלבות, בוכות ועוד. במיוחד בשליש הראשון ובשלישי. אל תאשימי את עצמך יותר מידי ותסבירי לבן זוגך את הענין. תהיי אופטימית, זה יעבור.