הפרשות???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, יש לי שאלה שאולי מישהי מכן תוכל לעזור, אז כך. אני ובעלי מנסים להיכנס להריון ובמחזור האחרון (לפני שבוע) אם נקרא לו מחזור היתה לי תופעה חדשה ומוזרה (חשוב לציין שבד"כ המחזורים שלי היו מדויקים כמו שעון שוויצרי) במשך שלושה ימים היו לי הפרשות חומות ולאחר מכן הגיע המחזור והוא היה בסך הכל יומיים. מה זה אומר? האם יש סיכוי שאני בהריון? או שהמחזור בן היומיים מבטל כל אפשרות כזו? וההפרשות החומות ממה הן נובעות? תודה.
הי נירית גם לי הייתה אותה התופעה רק שאצלי כל מחזור מתחיל עם הפרשה קלה. (לפי מיטב ידיעתי ההפרשות החומות הן דם מחומצן) בכל מקרה הרופא ענה לי שייתכן במצב כזה הריון ולעומתו ענתה לי אחת הבנות (הדס) שזהו המחזור כנראה בכל מקרה ביצעתי בדיקת דם ומחר יהיו התוצאות מאחלת לך שאת בהריון וכן גם לי בהצלחה