לנטלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לנטלי היי! אנא אל תתיאשי, תדעי לך שאני קיבלתי את זה בכאבים עזים יבדיכאון, אך לאחר שבוע כבר שכחתי ואני וברת הלאה.האם עשית כבר גרידה. על כל מקרה תדאגי לרופא טוב שיעשה. בהצלחה שרונה
היי שרונה אני כבר אחרי הגרידא תודה לאל הכל בסדר עבר יותר קל ממה שחשבתי. אני עם קצת דימומים אבל לא נורא בהתייחס לדימומים שלאחר הפלה. אני צריכה לחכות חודש לבדיקת רופא ואז להתחיל בבדיקות לגלות את מקור ההפלה הבנתי שאת אמורה להתחיל עם בדיקות אלו אמשח אם תספרי קצת עליהן. ואני מאחלת לך בכל אופן הצלחה מלאה. נטלי