תופעות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתארת לעצמי ששאלו את השאלה בעבר,אך אני בכל זאת מעונינת לדעת אם יכול להיות מצב שאת בתחילת הריון וההרגשה היא רגילה לחלוטין (ללא בחילות וכו) וההריון תקין. בהריון הראשון שלי היו בחילות כבר בשבוע הראשון, האם יתכן שבהריון השני אני לא ארגיש כלום? תודה
כן, אפשרי. תודי לאל על שזה כך... :)
קראת את מה שכתבתי למעלה אנחנו באותו מצב ככה שמסתבר שיש כזה דבר אני עכשיו בשבוע 4 וחצי או 5 ולא מרגישה טוב רק עייפות ועצירות קצת זהו
הי שיר, אני בחשבוע 4 וחצי וגם מרגישה טוב ללא בחילות או עייפות. ביומיים הראשונים של האיחור כאבו לי הציצים והבטן התחתונה אבל זה נעלם. מחזיקה אצבעות לכולנו, בהצלחה!!! גלי