דחוף - כאבים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני ימים אחדים ילד מקסים וחמוד. זוהי לידה ראשונה שלי. אני סובלת מכאבים קשים באזור התפרים. יש למישהי עצה להקלה ??? תודה מהאמא החדשה
אין יותר מידי מה לעשות , הרבה אמבטיות , ישנן משחות להקלה (מרדימות את האזור זמנית) - בקשי בבית מרקחת. אבל מה שיכול לעזור הוא שאחרי עשרה ימים , זהו , הכאב הנוראי יעבור (עד כמה שעכשיו קשה להאמין). זה מה שאמרו לי וזה היה נכון , אחרי עשרה ימים הכאבים הקשים עברו (נשארו עוד מעט כאבים אבל לא סבל). בהצלחה , ומזל טוב.