כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור האחרון שלי היה ב- 18 למרץ ויש לי מחזור בין כ- 30 ימים. החל מאתמול בערב אני מרגישה כאבים בבטן התחתונה כמו כאבי מחזור. האם הכאבים בללו הם ביוץ? מחזור מקדים או תחילת הריון?
אני לא מאמינה. אצלי קורה בדיוק אותו דבר וגם אני תוהה האם זהו ביוץ/ מחזור מוקדם ואולי- הלוואי- הריון. גם המחזור שלי היה ב- 18 למרץ. מי שיודע- אנא ענו לנו. תודה.
הי נעה, כל אחת מהאפשרויות שציינת אפשרית. אם יש לך איחור במחזור אני הייתי מציעה לרכוש ערכת ביתית או לחליפין בדיקת דם. בהצלחה, גלי