הפלה - שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום רביעי (2/4) עברתי גרידה. הייתי בסוף השבוע התשיעי ולא היה דופק ושק ההריון היה בפיגור של 3 שבועות מבחינת הגודל. מתי אוכל להתחיל שוב לנסות ולהיכנס להריון. האם מותר מייד או שיש תקופה שצריך לחכות. תודה.
למירי שלום! גם אני עברתי לפני שבוע את ההפלה טבעית ללא גרידה. ושאלתי את הרופאים פה בפורום ואמרו שניתן לחכות וסת אחת ואז לנסות שוב. בהצלחה רבה שרונה.
היי, גם אני עברתי הפלה בשבוע 9 ולאחר שקיבלתי וסת אחת נכנסתי להריון תקין. בהצלחה