הפלות חוזרות/לקרן פ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרן היי! מה זה בדיוק בדיקת דם שייעצת לאדוה, האם עברת הפלות . כי אני גם עברתי 2 הפלות ועדיין לא היתי אצל הרופא על מנת לבדוק מה עושים הלאה בכדי שלא יקרה. תודה שרונה
שרונה הי אני עברתי שלוש הפלות בשבועות שונים שהאחרון היה בשבוע 13 שלא היה דופק לעובר יש גן שמסתבר היום שיש לרוב הנשים שנקרא קרישיות יתר עוברים בדיקת דם מהפניה של המטולוג או גניקולוג ורואים עם את אכן נשית או לא אני הייתי ממליצה לך לעשות זאת קודם ורק לאחר מכן את השאר כלומר צילום רחם או מה שהרופא ממליץ. שיהיה לך בהצלחה ותעדכני.