תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול להיות שארגיש בתנועות עובר ואני רק בשבוע 12????? היום ישבתי בשקט ופתאום הרגשתי מעין מערבולת קטנה ברחם וזה לא היה גזים!! האם אפשרי???
היי בר! כאשר סיפרתי לרופא שאני מרגישה תנועות עובר בשבוע 17, הוא אמר שזה מוקדם מידי והיה קצת סקפטי, אם כי לדברי הרופאים, בהריון שני אפשר להרגיש בתנועות כבר בשבוע 17. למען האמת, בשבוע 12 נראה כי באמת מוקדם מידי, ואולי בכל זאת מדובר בתפיחות בבטן. אני זוכרת את היום שבשרת לנו על הריונך, ואני שמחה לשמוע שתקין. בהצלחה בהמשך! שיר
תודה שיר, מקווה שהכל ימשך תקין.