שאלה בנושא תזמון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא ולבנות שלום! יש לי מחזורים ממש לא סדירים - אני מקבלת כל 26, 27, 30 ו - 32 יום. אנחנו כבר מנסים כחמישה חודשים להכנס להריון ובינתיים ללא הצלחה. לפעמים אני חושבת שזה פשוט בגלל שקשה לנו לעקוב אחרי המחזור הלא-סדיר שלי. אז תגידו, איך אני יכולה להיות בטוחה שאנחנו מקיימים יחסי מין "בזמן הנכון"? על איזה טווח אנחנו צריכים ללכת? כל כמה ימים לקיים יחסים? אני ממש לא יודעת עם מי להתייעץ בנושא, אז אודה על כל עזרה! תודה, נטלי.
נטלי הי קודם כל מה שאת צריכה לעשות זה או ללכת על השיטה של חום השחר למדוד חום כל יום לפני שאת כמה מהמיטה ולרשום זאת על דף נייר, או ללכת על השיטה של לקנות ערכת ביוץ בבית מרקחת ולעשות בדיוק מה שרשום שם. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.