סימנים מבלבלים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע ה-8. במהלך השבוע ה-6 ועד לפני מספר ימים היו לי כל סימני ההריון הקלאסיים: בחילות, עייפות וכו'. לפני מספר ימים הם עברו בפתאומיות (בעיקר הבחילה, העייפות נשארה אבל גם היא פחות מקודם). אני בחשש עצום שמשהו התפקשש ואין לי סבלנות לחכות עד לUS ביום שני.מישהי חוותה דבר דומה? האם זה מצביע על זה שמשהו השתבש בהריון חלילה. תודה
בשלב זה כדאי לבצע בדיקת אולטרה-סאונד לבדוק חיוניות ההריון. כל עוד אין דימום או כאבים חריגים אין דחיפות בבדיקה.
היי גאיה, מה שאת מתארת גם אני חוויתי בדיוק..!!! אני בשבוע 6+2 ועשיתי US אחד שלפי אורך העובר גיל ההריון קטן מהגיל לפי תאריך וסת אחרונה, מחכה לעוד US.... לא יודעת אם זה קשור לסממנים שאני מרגישה, אבל חוויתי בדיוק מה שאת מתארת.. מה תוצאות ה US שלך???