עודף רוק,גושי ליחה דימומים מהאף.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני נמצאת כרגע בשבוע 17 להריוני,עדיין עם בחילות בוקר וכל פעם שאני מקיאה בבוקר יורד לי דימומים מהאף,בנוסף לזה יש לי עודף רוק אני לא יכולה לבלוע את הרוק שלי אני נגעלת ממנו,וכל היום תלויה לי מגבת על הכתף (אני מיואשת) ותופעה לא מוכרת לי זה גושי ליחה בחיך,אני מוציאה את זה ואחרי שנייה אני מרגישה שזה עוד פעם נוצר,יש לזה טעם מלוח מגעיל ודוחה עזרו לי בבקשה,ספרו לי על התופעות האלה בבקשה. המיואשת מאוד מאוד מור
לגבי דיממומים באף גם אצלי זה קרה זה דבר נורמלי לחלוטין שימי משהו קפוא על האף. לגבי יתר התופעות אין לי מושג
הי גם לי יש גודש נוראי באף ודימומים גשי לרופא אף אוזן גרון יש תרופות שניתן להשתמש כפי שאני משתמשת (מי ים לניקוי האף 6 פעמים ביום ) לכן על תפחדי ופשוט תפטרי את הבעיה על ידי רופא שמבין .