אוטרגסטן ובחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ייתכן ואוטרוגסטן גורם לבחילות? לקחתי עד שבוע 10 להריון , כאשר במהלך כ- 4 שבועות אחרונים סבלתי מבחילות. לאחר שסיימתי לקחת את האוטרוגסטן הפסיקו הבחילות.
הפרוגסטרון (אוטרוגסטאן, למשל) הוא ההורמון שאחראי לרוב התופעות המעצבנות של תחילת ההריון, כמו בחילות ועייפות נוראית ולחץ דם נמוך מאד. אני לקחתי בכמה הריונות פרוגסטרון במינון די גבוה, וממש הרגשתי איך התופעות מתגברות כשחומר נספג (בעיקר כשהיו זריקות של פעם ביום) ומיד כאשר הפסקתי את הטיפול - התחלתי להרגיש הרבה יותר מאוששת. טוב שסיימת עם הבחילות - והרבה הצלחה בהמשך ההריון !