סיכוי להריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני במחזור שני של איקקלומין. היום עברו כבר 31 מהמחזור הקודם. יש לי בפנים פצעי אקנה כבר כשבוע והיום החלו הפרשות שקופות. מה הסיכוי להריון ? אני לא רוצה לעשות בדיקה כדי לא להתאכזב....ואין לי תחושות אחרות של הריון כמו בחילות
רלי, אולי תעשי בדיקה ובכך תיפתר בעייתך? במקרה הכי גרוע שלילי, אני כבר מקבלת שלילי שנה וחצי וממשיכה להתמודד. בהצלחה.
פצעי אקנה והפרשות הן לאו דווקא סימנים להריון ואי אפשר להסתמך על זה, גשי לעשות בדיקה ותפתרי לעצמך את החוסר ודאות ו..... אם לא הפעם אז אולי בפעם הבאה בהצלחה