הפרש בין גיל העובר לגיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24 ובבדיקת מדדים שעשיתי התברר שיש הפרש בין גיל העובר לגיל ההריון (הפרש של שבועיים). בתחילת ההריון ( עד שרכתי את המדדים) היה הפרש של שבוע. האם יש סיבה לדאגה ומה יש לעשות בנידון? תודה
עלמנת לענות לשאלה שלך חסרים לי כמה ניתונים 1. האם העובר קטן או גדול לגיל ההריון? 2. באיזה שבוע בוצע האולטראסאונד הראשון ומה היו התוצאות ? 3. האם המחזור שלך סדיר(לפני כניסה להריון)? 4. מתי לראשונה נעשה תבחין ההריון (לאחר כמה ימים של איחור)? 5. האם השתמשת קודם באמצעי מניעה, ואם כן איזה?