עובר שוכב ברוחב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה- 36 הייתי בטיפת חלב והרופא אמר שהעובר עדיין שוכב ברוחב, ביקש לעשות אולטראסונד ביום ראשון 23.03.03 ואם עדיין המצב לא השתנה הוא יצטרך להפוך את העובר האם זה מסוכן לעובר, ומזרז את הלידה והאם אני חשה בכאב, פשוט האם אתה ממליץ להפוך את העובר או להישאר עד הרגע האחרון. דרך אגב אני מרגישה הרבה כאבים ודווקא בלילה (זה כבד). תודה ד"ר אני מחכה לתשובה דחוף...
אני נגד הפיכת עובר. זו פעולה ברוטלית ומסוכנת. הרבה רופאים מתנגדים לה למרות שפעם היתה מקובלת. יש סיכוי שהעובר עוד יתהפך ואם לא ,תני לו לצאת כרצונו. האפשרות היא ניתוח קיסרי וזה רק לטובת העובר. בהצלחה!