אנמיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה ניתן לעשות עם המוגלובין צונח על-אף לקיחה של שני כדור סלו-פה ביום? כרגע עומד על 10.40 (בשבוע 37). העייפות רבה וזו הבעיה המרכזית הניכרת.
מיכל שלום האם לא התיעצת עם הרופא נשים שלך? אני יודעת שבהריון ההמוגלובין יורד אולי צרך להחליף לך את הכדורי ברזל? הייתי הולכת לרופא ומתיעצת איתו. שיהיה לך הצלחה ורק בשורות טובות.
ניתן לעלות עוד במינון הברזל. כמו כן רצוי להיות בקשר עם הרופא המטפל,יתכן ויש צורך ביעוץ עם דיאטנית לגבי שינוי במזון