שאלות לגבי בדיקת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24 ומחר אני אמורה לעשות את בדיקת הסוכר- לשתות 50מ"ג וכעבור שעה לעשות בדיקת דם האם יש הנחיות מיוחדות לגבי -מה יש לאכול לפני שתיית הסוכר, שמעתי שאסור לאכול פחממות-זה נכון? וכן, האם לעובדה שאכלתי דברים עם הרבה סוכר ביום-יומיים שקדמו לבדיקה-יש השפעה על התוצאות? ושאךה אחרונה-איך שותים זאת??עם לימון? כמה לימון וכמה מים ובאיזה אופן בדיוק מוהלים זאת?
לקריאה נוספת והעמקה
את הבדיקה יש לבצע לא בצום, לאחר ארוחת בוקר רגילה. איין משמעות למה שאכלת לפני יומיים. מומלץ למהול את הסוכר במיץ לימון בכדי להקל על השתיה,איין משמעות לכמות המיים או הלימון (אבל לא צריך להגזים)