כאבי מחזור בשבוע ה-4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אני בשבוע ה-4 להיריון ויש לי כאבים חזקים דומים מאוד מאוד לכאבי מחזור מה זה אומר ? תודה רבה
לפעמים זה טבעי לתחילת ההריון. פני לרופא הנשים. בהצלחה.
גם אני כרגע בשבוע רביעי עם תחושה של מחזור אני כבר שבוע עם תחבושת כי אני כול הזמן מרגישה כאילו יש דימום. זה הריוני השני את הראשון איבדתי בשבוע 22 מאי ספיקה צוארית וגם אז היו לי את אותן תחושות של מחזור זה נורמלי לחלוטין שאלתי את הרופא שלי. שיהיה לך הריון קל נעים ומוצלח.