הריוןתקין???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 סוף סוף (לאחר 3 הפלות ישנות מעל שנה) הבטא היה 33000 הרופא אמר שיש שק וכו אבל עד לפני יומיים הייתי על הפנים בחילות וכו ממש כל היום ועיפות והרגשה מגעילה ופתאום כלום קצת בחילה חלשה בבוקר והכל כרגיל האם יש סיכוי שמשהו לא תקין??... או שאני סתם בהסטריה אין כאבים ודימום וכו...
ראשית מזל טוב על ההריון החדש שנית לחץ זה ממש מה שאת לא צריכה עכשיו רק רוגע זה שאין דימום ואין כאבים זה כבר סימן טוב בקשר לבחילות יש נשים שעוברות הריון בלי מושג בכלל מה זה בחילה וחוץ מזה זה בה והולך אז אם יחזרו לך הבחילות את תתגעגעי לימים שלא היו לך בחילות נוראיות לדעתי פשוט תרגעי ואל תלכי יום יומיים לעבוד תנוחי מכיוון שההריון זה הדבר הכי חשוב עכשיו זה ילד ראשון שלך בעזרת השם? תעדכני אותי אם בה לך והכי חשוב תרגישי טוב ותנוחי לסיכום אני מאחלת לך הריון קל ומשעמם אמן ואמן (אגב אני לא דתיה אפילו שאני אומרת כל הזמן אמן ובעזרת השם )
לא זה הילד השני אבל הגדול בן 6 ןהרגשתי ממש מעולה בהריון שלו אולי סתם מהלחץ פחדתי.......וחוסר הנסיון בכל אופן תודה על המילה הטובה וחוות הדעת