הריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9+2 בהריון תאומים. שלשום בבוקר היה לי דימום. בביקור בביה"ח האולטראסאונד התברר תקין, דופק לשני העוברים. הרופא אמר שזה טבעי ואין לזה סיבה מיוחדת. אתמול בבוקר, הופיע שוב דימום קל. לאחר מכן לא היה דבר. היום ישנן התכווצויות. מה עושים במקרה כזה ? האם זה באמת יכול להיות טבעי ושום דבר. האם יש סיבה מיוחדת להתכווצויות ביחס לשבוע בהריון ?
לקריאה נוספת והעמקה
כל דימום בהריון נחשב כאירוע חריג המחייב התיחסות אולם באם נשלל תהליך דינאמי של דימום איין מה לעשות מעבר למנוחה והמתנה,לרוב האירוע חולף כלא היה.
תודה, מקווה שאכן כך יהיה.