האם ייתכן הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 8 שנים של לקיחת גלולות הפסקתי על מנת להכנס להריון. מייד לאחר ההפסקה, ביום הביוץ, קיימתי יחסים כביכול לפי המחזור האחרון...לאחר שבוע אני מרגישה כאבים כמו לפני מחזור ופעמים בודדות הרגשת בחילה אך לאו דווקא בבוקר. האם יש סבירות גבוהה להריון?
הכי פשוט לקנות ערכה ביתית לבדיקה הריון...:-)
הכי פשוט לקנות בדיקת הריון בפארם או ללכת לעשות בדיקת דם
מה שאת מתארת בדיוק קרה גם לי. שבוע לאחר קיום יחסים בביוץ חשתי כאבי בטן הדומים לכאבי מחזור והייתי בטוחה שהמחזור קרב ובא ושאני בטח לא בהריון, ואף היו לי הרגשות מגעילות כמו בחילות במשך היום. אני עשיתי בדיקת הריון ביתית ביום הראשון שבו המחזור אמור להופיע וגיליתי שאני בהריון. אז ב ה צ ל ח ה הכל עוד פתוח