הפרשות מוזרות - הריון? עזרה בבקשה..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ביום ה- 21 של המחזור לאחר ביוץ שחל ביום ה- 13-14. סביב יום הביוץ קיימנו יחסים בתדירות גבוהה. מזה 4-5 ימים שאני מרגישה זוועה. יש לי בחילות בוקר וערב, כאבים לא ברורים בצד השמאלי (מותן) אני עייפה אבל מה שיותר מדאיג אותי שמאתמול הופיעה הפרשה שקופה/לבנה צמיגית מאוד ולא אופיינית. מה אומרת ההפרשה הזו? האם זה אומר שההריון לא נקלט? אם מישהי יודעת מנסיון אשמח לשמוע. תודה על העזרה
יכול להיות. גם לי זה קרה לפני שגיליתי שאני בהריון. אם יש לך איחור, תבדקי ע"י בדיקה ביתית או דם.
מיה שלום גם לי יש הפרשות כאלו שנראות לבנות/שקופות כמו מסטיק אבל זה מופיע יומיים אחרי המחזור ומכיוון שאני שומרת על טהרת המשפחה אין סיכוי שזה יהיה הריון ייתכן כי זה מעיד על ביוץ?