שקיפות עורפית- חשוב.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, היום עשיתי בדיקה של שקיפות עורפית אני בהריון ראשון, בת 25וחצי ובשבוע 11.3 והתוצאה הייתה 1 מ,מ שהרופא אמר לי שזאת תוצאה טובה. אבל לא נעשה לי בדיקת דם שהבנתי שצריכה להיות מלווה לבדיקה. השאלה היא איפה אני יכולה לעשות את הבדיקה הזאת? עד כמה בדיקת הדם חשובה? הרופא שעשה לי את שקיפות העורפית בביה"ח הוא לא הרופא המטפל שלי. האם אני יכולה לעשות את בדיקת בדם בטיפת חלב או אצל הרופא המטפל? ואיך עושים אח"כ את השקלול? מה לעשות?.
הי. בדיקת הדם PAAP-A והיא מעלה את אחוזי הדיוק בבדיקת השקיפות. אני עשיתי אותה במעבדות זר בת"א, אך אני בטוחה שאפשר לעשות אותה בעוד מקומות. מה שכן, אולי יש שבוע מסויים שאחריו כבר אי אפשר לעשות את הבדיקה. אז לפני שיהיה מאוחר מידי, תרימי אליהם טלפון, והם ישמחו לייעץ לך. הם נורא נחמדים.