יחסי מין לסרוגין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נכבד אני ובעלי בני כ-30 ומנסים להיכנס להריון מזה מספר חודשים. המחזור שלי נע בין 25-30 יום והומלץ לנו לקיים יחסים לסרוגין יום כן יום לא. האם בשיטה של קיום יחסי מין לסרוגין, האם ניתן להיכנס להריון גם אם הביוץ נופל דווקא על יום שבו לא קיימנו יחסים בשל אורך חיי הביצית המופרית? הייתי רוצה לדעת מה דעתך? האם מומלץ לקיים יחסים לסרוגין או יום יום? אני חוששת שבשיטה הזו נפספס את יום הביוץ ? בבקשה תענה לי , אני מבולבלת לגמרי תודה גלי
לגלי שלום אורך חיי הביצית הוא 72 שעות כך שעים מתחילים יום כן יום לא מהיום 14 של המחזור יש סיכוי להריון מניסיון המון המון בהצלחה
היי, אני קיימתי יחסים עם בעלי 5 ימים ברציפות סביב מועד הביוץ ונקלטתי . קראתי מאמר שאם מקיימים לסירוגין הסיכוי הוא 30% ואם מקיימים רצוף אז הסיכוי 39%. אין מה להפסיד.. בהצלחה