רגישות בחזה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קצת רקע כללי לגבי ההסטוריה שלי: הפסקתי גלולות כדי להיכנס להריון ומאז המחזור לא מגיע לי טבעי. פעמיים השתמשתי בארגסט כדי שיהיה מחזור ובפעם השלישית השתמשתי בארגסט ובאיקקלומין. עשיתי בדיקת הריון בייתית לפני 3 ימים (היום ה-33 מקבלת המחזור האחרון) והבדיקה יצאה שלילית :-( מלפני יומיים התחלתי לחוש ברגישות יתר בחזה. השאלה היא מה יכולה להיות הסיבה? האם יכול להיות שביצעתי מוקדם מדי את בדיקת ההריון? תודה.
הכי אמין- בדיקת דם (קופת חולים)