אילו סימנים יש לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מירה הי האם זאת את ששאלת על מקלון הזהב? האם עשית בסוף את הבדיקה ? האם את יודעת? בעקרון חלק מהנשים לא מרגישות בהתחלה שהן בהריון אלא לאחר איחור משמעותי, יכול להיות תחושות כמו לפני מחזור כגון: כאבים בחזה, את צריכה להטיל שתן יותר בתכיפות, יכול להיות בחילות , הקאות. אבל יכול להיות גם שום דבר. שיהיה בהצלחה ותעדכני.
היי מירב! הסימן הראשון להריון הוא אי הופעת מחזור. כל יתר הסימנים והתופעות יופיעו בשלב קצת יותר מאוחר. בהצלחה! שיר