הריון בשלבים מוקדמים-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי הרגשה שההודעה שלי לא הועברה כי לא מצאתי את שאלתי בפורום ולכן אני שואלת שוב. אני בשבוע 2 להריוני, רציתי לדעת האם מותר לשים חגורת בטן בשלבים אלו של ההריון. יש לי השבוע ושבוע הבא אירועים חשובים (אחי מתחתן) וחשוב לי להיראות במיטבי. אך ההריון חשוב לי יותר. האם לבישת חגורת בטן יכולה להזיק לעובר. לעדכונכם המהיר - האירוע הראשון ביום ד' הקרוב. תודה, עדן
אם את בסה"כ בשבוע השני, אין שום בעיה שתלבשי חגורת בטן. העובר עוד בגודל ראש של סיכה ככה שאת לא יכולה לפגוע בו.