הריון ולקיחת אספירין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בגלל הפלות שהיו בעבר אני בשבוע 6 המליץ הרופא על אספירין במינון נמוך למה?וכן שיש כנראה הריון תאומים ואחד לא נראה שיתפתח האם בהמשך יכולות ליהיות הפתעות??כלומר כן שניים
הי רום, אספירין מדלל את הדם, מונע בעיות של קרישיות יתר, ומועיל לתיפקוד השיליה וגדילת העובר. לגבי מס' עוברים - רק בעוד שבוע-שבועיים, כאשר יראו דופק, תדעי סופית אם יש אחד או שניים (וגם אז, אם יש שניים - זה עדיין לא סופי). עוד דבר - כתבת שאת אחרי הפלות קודמות. אם לא מצאו להן סיבה, ולכן את עם אספירין - אני מציעה לך לבקש לבדוק את רמות הפרוגסטרון. אם יש רמה נמוכה מדי, ואם רואים ירידה לאחר מס' ימים - אפשר להוסיף פרוגסטרון (זריקות גסטון או כדורים אוטרוגסטאן), והרבה פעמים זה מה שגורם להפלות לא מוסברות, למרות שרוב הרופאים "לא מאמינים" בזה. אצלי, בכל אופן, זה עבד אחרי 3 הפלות רצופות, ובכל הריון אח"כ. הרבה הצלחה !
תודה רבה!!!