צלקת של "קיסרי" שלא מתאחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! ילדתי את ביתי השניה לפני כ-8 חודשים ומאז לא "נסגרת" לי הצלקת. בתחילה עברתי "עינויים סיניים" של חיטוט "על חי" בחיפוש אחר חוט. לאחר מכן עברתי ניתוח ניקוי של הרקמה הפנימית. בניתוח התגלו מצבורי מוגלה אך לא חוטים שלא נמסו. כרגע המקום פתוח בשתי נקודות ומפריש הפרשה בעלת ריח לא נעים. יש איזה שהוא מוצא למצב? אולי טיפול בואקום? אולי פתרון יצרתי אחר? מצב זה מקשה מאוד על הים יום שלי ולעיתים אף כואב מאוד. תודה! שיר
הי שיר, תנסי קרם צמחי עם צמחי מרפא מחטאים ומרפאים רקמות או קרם הומאופתי. יש כאן פורומים של רפואה משלימה - תשאלי שם.