היפראמזיס קשה ביותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשני הריונות סבלתי מהקאות יתר בצורה יוצאת דופן החל מהשבוע השביעי ועד תום החודש השישי ! במהלך ההריונות נפגעו מערכת העיקול, מערכת החיסון ואף הייתי בסכנת חיים כמובן שעובדות אלו גררו גם תופעות פסיכולוגיות קשות. היום אני בת 35 ויש לי ברוך השם שתי ילדות מקסימות. ההריון האחרון היה לפני 5 שנים וזה שלפניו לפני 10 שנים. חלפה בי מחשבה שאולי הרפואה התקדמה ואוכל איך שהוא לעבור הריון ללא הקאות או משהו ברמה סבירה. מה דעתך ? לתשובתך אודה. ענתי
ענתי כתב/ה: > > בשני הריונות סבלתי מהקאות יתר בצורה יוצאת דופן > החל מהשבוע השביעי ועד תום החודש השישי ! > במהלך ההריונות נפגעו מערכת העיקול, מערכת החיסון ואף הייתי בסכנת > חיים > כמובן שעובדות אלו גררו גם תופעות פסיכולוגיות קשות. > היום אני בת 35 ויש לי ברוך השם שתי ילדות מקסימות. > ההריון האחרון היה לפני 5 שנים וזה שלפניו לפני 10 שנים. > חלפה בי מחשבה שאולי הרפואה התקדמה ואוכל איך שהוא לעבור הריון > ללא הקאות > או משהו ברמה סבירה. > מה דעתך ? > > לתשובתך אודה. > > ענתי