מיגרנות בגלל אפידורל?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני 3 שבועות לאחר לידה בה קיבלתי אפידורל. מאז הלידה יש לי כמעט כל הזמן מיגרנות קשות. האם זה בגלל האפידורל ועד מתי זה אמור להימשך? אגב, אני מניקה הנקה מלאה, האם יש קשר?? וסבלתי ממגרנות לפני ההריון, כשבמהלך ההריון לא היו לי כמעט מיגרנות. אשמח לכל התיחסות, תודה מיכל
היי מיכל, את מציינת שסבלת ממגרנות לפני ההריון, ובמהלכו כמעט ולא. איני סבורה כי המגרנות כתוצאה מאפידוראל. תרגישי טוב!
יתכנו כאבי ראש מיד לאחר לידה עם אפידורל אך בד"כ עצמת כאבי הראש פוחתת בהדרגה. מומלץ להתייעץ עם רופא הנשים כדי שניתן יהיה להתרשם מאופי כאבי הראש ולשלול קשר לאפידורל. יתכן שאת במתח כמו שכל אישה לאחר לידה נמצאת והוא מחריף את כאבי הראש שסבלת מהם עוד לפני ההריון והלידה. כפי שעניתי לגבי אקמול ואופטלגין בהריון גם לאחר לידה ותחת הנקה ניתן להשתמש בנוגדי כאבים.