גיל הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור האחרון היה ב-14/2/03. הסתכלתי באתר של לניאדו והתבלבלתי. איזה שבוע אני????????? לפי החישוב שלי היום אני מתחילה חמישי. אני טועה? תודה
מעין שלום את לפי ווסת אחרונה שבוע 4 אבל עדיף שתעשי בדיקת דם זה יהיה הכי מדויק. בהצלחה.
בדיקת הדם מראה בין 2-3 לדעתי צריך להוסיף לכך 2 שבועות (בגלל הביוץ) מתי כדאי לעשות אולטראסונד ראשון?????? הרופאה אמרה לבוא עוד 10 ימים . זה נראה לי מוקדם כי אז אהיה ב-3+5 כלומר זה יהיה אמצע שבוע שישי. יראו משהו??????? תודה קרן.