אשמח עים תוכל לעזור לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 9 ו 4 ימים 1 יש לי מין כאבים בבטן כמו שיש פיפי ואין כאילו לא רוצה לצאת הבנתי מהרופא שיש לי דלקת בדרכיי השתן והרופא הביא לי זינט העים הכדור זהז תואם לאובמין כי אני מאוד מפחדת לקחת את הכדורים [הריון קודם הפסיק לי הדופק בשבוע 7 לאחר שלקחתי שבוע אובמין ] 2 העים יש קשר בין הבדיקה TPHA לבין הדלקת 3 מידיי פעם כשאני מנגבת אחריי פיפי יש לי הפרשות חומה אבל התחתונית נישארת נקיה המון המון תדה
על בדיקת TPHA היה רשום לחזור