בחילות וצרבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 וסובלת מאוד מצרבות ובחילות מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את זה (ממש מתסכל) זה במשך כול היום ולא רק בבוקר ..... תודה מראש
אני גם באותו שלב כמוך בהריון וסובלת כל היום מבחילות והדבר היחיד שעזר לי זה סודה, אני פשוט בימקום מים אני שותה כל היום סודה וזה עוזר לי מאוד ממש הקלה. בהצלחה.......
תודה על העצה אני כבר יתחיל לישם את הענין יש לך כול היום בחילות או רק בבוקר ? ומה עם צרבת ?? לא שחלילה אני מאחלת לך צרבת .... :-) שיהיה לך הריון בריא וקל