שאלה לבנות - סקירה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול בצעתי אולטראסאונד ראשון (שבוע שמיני) התקשרתי מיד אחר כך ל ברונשטין להזמין תור לסקירה המוקדמת - ו הכל תפוס !!!! (אני מאיזור המרכז אבל פעם קודמת עשיתי אצלו והתרשמתי) זקוקה להמלצותיכן בקשר לרופא טוב לסקירה מוקדמת. כנראה שפעם הבאה אני צריכה להתקשר מיד לאחר הביוץ ....
מה שמו הפרטי? משה או יעקב? תודה
משה
אני ממליצה על פרופ' ווינטרואב בת"א בלונדון מינסטור
היום חזרתי מסקירה אצל תומרקין. היה מדהים. הוא פשוט משגע. מומלץ בחום. בהצלחה
טומרקין ידוע כאחד הטובים בתחום, מקבל במרפאה פרטית ברמת אביב.