לרופא ולמבינות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא האם מישהו יודע האם לשתית חליטת עלי פטל יש תופעות לוואי כל שהם , מאז שהתחלתי לשתות את החליטה יש לי מעין כאבים חדים בבטן התחתונה מידי פעם , האם זה קשור ומה לעשות ?
הי שני, למיטב ידיעתי (וביררתי את הנושא באופן מקיף למדי) לא אמורות להיות תופעות לוואי. מה שמשאיר אותנו עם 2 אופציות: 1) קנית עלי פטל מאכות נמוכה, מה שאומר שאולי יש שם שאריות של ריסוס/זיהום אויר וכו' - תלוי איפה גודל הצמח, או דברים אחרים. עלי הפטל באכות טובה הם לא זולים... 2) אין קשר בין הכאבים לחליטה. את זה את יכולה לבדוק בקלות ע"י הפסקת שתיית התה לשבוע ומעקב אחרי הכאבים בבטן. אם אין לך בשבוע הזה תחזרח לחליטה ותראי מה קורה אז. בהצלחה.