טיפות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נמצאת בשבוע 40 ו יומיים להריוני, היום בבוקר ראיתי משהו רירי מהול בכמה טיםות דם התופעה חזרה על עצמה אומנם בעוצמה קטנה יותר כ 3-2 פעמיים ביום. רציתי לדעת אם זו תופעה שכיחה לקראת הלידה הקרבה או שעליי להתפנות ל בית חולים תודה מראש על התשובה
זהו כנראה הפקק הרירי שנפתח כהכנה ללידה. לפני הלידה הפקק הרירי שחוסם את צוואר הרחם נפתח כדי לאפשר לעובר לצאת . אבל אם זה ממשיך או שהדימום מתגבר , בוודאי לגשת מיד לבית החולים. מזל טוב ובהצלחה, נ.ב. אם כבר עברת את התאריך , האם אינך מתחילה מעקב בבית החולים? התקשרי למחלקת יולדות לבירור. בהצלחה.