דימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני כ 7 שבועות בלידה רגילה ללא תפרים. הדימום המסיבי הפסיק לי לאחר 3 שבועות , מאז מדי פעם יש לי עדיין דימומים אחת לשבוע בערך (כמספר טיפות בלבד). בשבוע האחרון לא היה לי דימום כלל ועכשיו שוב ישנן מספר טיפות אדומות. ברצוני לדעת האם תופעה זו תקינה ואם לא מה יכולות להיות הסיבות לכך. האם יש קשר לכך שאני מניקה הנקה מלאה. תודה מראש
הדימומים לאחר הלידה יכולים להמשך עד 6 שבועות מהלידה (בדר"כ מפסיקים תוך 10 ימים מהלידה). פני לרופא המטפל