בדיקות במהלך היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני נמצאת בחודש הראשון להיריון , הייתי רוצה לדעת מהן הבדיקות הראשונות שיש לעבור !! כמובן שאפנה לרופא המטפל בי על מנת להתחיל מעקב רפואי . אודה על תשובתך .
טלי שלום קודם כל בשעה טובה את צריכה לקחת מהרופא בדיקות דם כלליות ולעשות אולטרא סאונד ראשון בין שבוע 7-8 . האם עשית בדיקות גנטיות? הרופא יאמר לך הכל. שיהיה לך בהצלחה.
בנוסף מספר בדיקות דם בסיסיות הכוללות - סוג דם,סד',אלקטרוליטים,נוגדני אדמת,נשאות לצהבת B , ועגבת. ניתן גם להוסיף PAP ובדיקה ל- HIV .